Skip to main content
Vraag

Het kan nog gekker!

  • 21 July 2024
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Net als je denkt: langzamerhand gaat het beter met de S2 app van Sonos, gaat het goed mis! Ik kreeg de melding op mijn tablet dat er een bug zit in de app en mij werd gevraagd de cache te legen. Aldus gedaan en daarna is Sonos helemaal niet meer op te starten. Maar ik dacht gelukkig kan ik Sonos nog opstarten via mijn telefoon, maar helaas. Hetzelfde herhaalde zich. En dus de Sonos app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kreeg direkt de melding dat er een bug zit in de app en dat ik geduld moet hebben totdat de ontwikkelaar de bug oplost. Maar dat geduld begint langzaam op te raken. Ik besef dat bovenstaand geen vraag is maar een ervaring. 

Met vriendelijke groet van een langzamerhand moedeloos wordende Jan Theo.

6 Reacties

Het is gekmakend. Na veel gedoe werkten de Win en Android app redelijk. Nu idd weer deze “bug”. De bibliotheek is opeens niet meer bereikbaar. Foutcode 913 ( iets met Samba) Helpt niks Samba 1,2 en 3 staan ingeschakeld. Nog regelmatig blijkt mijn systeem niet bereikbaar. Wat wel goed gaat is de permanente stroom van aanbieding voor Sonos producten. Tip voor deCEO van Sonos die al maanden belooft dat e.e.a. wordt opgelost, gebruik je marketingbudget voor het inhuren van bekwame software ontwikkelaars. LOS DIT OP !! IK HEB VOOR 6000 EURO SONOS MEUK IN HUIS DIE NIET GOED WERKT 

Reputatie 7

En als je SMBv1 eens uit zou schakelen?

Die stond aan i.v.m. Samba op mijn mediaspeler. Uiteraard alle Samba's aan/uit gezet. Maakt nikt uit.  Inmiddels heeft een ervaren Windows man mijn netwerkinstellingen aangepast (Sonos Wireless Hifi systeem toegevoegd aan personen met wie ik wil delen)  en kan ik mijn bieb op mijn laptop i.c.m. Sonos weer gebruiken zoals voorheen, althans via de Windows app. Raadselachtig waarom e.e.a. voorheen goed werkte zonder deze aanpassing.  De Android werkt ook na talloze herinstallaties nog steeds niet. De app start op en sluit spontaan weer af. Ik ben wel klaar met Sonos

Hoi ik heb het zelfde probleem met mijn telefoon ( android )met mijn laptop niet 

ik vind het een slechte zaak van Sonos en zeer slechte reclames ik hoop voor iedereen dat snel op gelost wordt. anders Rader inschakelen.

Reputatie 7

@Harry Jansen1949 Sonos heeft niet alleen SMBv1 uitgezet, maar ook de (Sonos-eigen) http toegang. de SMB-versie was bij jou dus niet het probleem, als ik het goede begrijp.

Bij een PC is dit de enige methode om de bibliotheek toe te voegen: Je Windows-muziekmap delen met Sonos | Sonos Het lijkt erop dat jouw hulp dat ook gedaan heeft.

Moderator, doe je werk… Wat een taal

Reageer