Er zou een update komen voor de Sonos move 2 voor IOS, zodat je de Google assistent toe kan voegen. Wanneer kan ik deze update verwachten? Ik baal echt ontzettend van het feit dat ik niet de Google home kan gebruiken via de speaker.
Op de nieuwere Sonos speakers is Google Assistant (de enige voice assistant met ondersteuning voor Nederlands) dus niet meer mogelijk. Wel kun je de speakers nogsteeds koppelen aan je Nest Mini.
Wat balen zeg dat je de speaker(s) niet meer kunt koppelen aan Google home.
Ik heb vandaag een speaker aangeschaft bij de IKEA omdat deze Google assistent zou ondersteunen.
Ik kreeg deze niet gekoppeld tot mijn frustratie. Van alles geprobeerd, tot ik stuit op dit forum.
Bedankt, was er vanmiddag al mee bezig… Flinke storing dan denk ik.
Dit soort storingen zijn nooit 1, 2, 3 opgelost. Zoals je kunt lezen moet dit ook samen met Google opgelost worden. Kan echt wel een paar dagen duren hoor. Gelukkig kan je het ook op andere manieren bedienen.
Er staat nu ook dat alle services weer online zijn. Helaas nog steeds niet te koppelen.
Ik ben benieuwd of iemand hier meer toelichting over kan geven.
Alle opgegeven mogelijke oplossingen heb ik al geprobeerd..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.