Skip to main content

Heeft iemand dit ook? Ik ontdekte dit net eigenlijk. Zowel de equalizer als de “loudness” button maken geen effect op hun instellingen. 

Maak je soms gebruik van meerdere devices waarop je de app draait? Op mijn iPad heb ik de laatste versie (80.09.05) en die doet “niks meer”  als ik op mijn iPhone een beta draai van de app. Zelfs als ik 1 van de twee afsluit doet de ander niks qua EQ en houdt ook geen instellingen vast totdat ik hem opnieuw opstart. Dus als je beide actief hebt gehad dan ook beide weer afsluiten en 1 van de twee weer opstarten. 


Ik draai 2 configuraties op dezelfde S2 app. Ik zal zo even kijken/luisteren op boven dit wel werkt. Ik denk het eigenlijk niet. 


Werkt hier wel normaal. 


Heb je IOS18 al geïnstalleerd? 
Sonos heeft gisteren een update uitgegeven zodat de app ook draait op IOS18 . Ik dacht eerst dat het daar aan lag, maar lees m’n laatste post om het op te lossen.


Nee Android gebruiker


Wellicht zit het hem daar in. Ik kan dat helaas niet testen, heb geen Android toestel (dat vind ik niet helaas), ben een Apple-fan vanaf de 80-er jaren, maar wil niet zeggen dat Apple beter is hoor … In elk geval zit er dus weldegelijk een groot verschil in de beide apps. 


Die verbeterde prestaties hebben ze kennelijk toch iets ander bedoeld. ☺️


Ik heb de app gereset en het werkt weer.

Voor degene(n) die dit ook hebben (of wat anders) doe het volgende:

 

 


Reageer