Skip to main content

Is het iemand al gelukt on een nieuwe eigen stream url zichtbaar en werkend te krijgen in de Sonos app?
 

Wat ik ook probeer met Tunlein new (App) niks lukt. Het is echt hopeloos. Voorheen kon het gewoon in de desktop-app maar alles wat goed was is er uit gesloopt

De uitdrukking “wat ik ook probeer” geeft niet aan wat je al geprobeerd hebt, en helpt dus niet om je te helpen. Dit is hoe Sonos zegt dat het zou moeten: https://support.sonos.com/nl-nl/article/use-tunein-to-add-internet-radio-station-urls-to-sonos Waar gaat het mis voor jou?


Goedemiddag @106rallye ,

 

Werken in deze vernieuwde app. alléén TuneIn stations? Ik heb nog stations uit de oude versie, met handmatige url's (dus buiten TuneIn om) en die blijven uitgegrijsd en zijn zodoende niet beschikbaar.  :-(

​​


Ik kan mij voorstellen dat stations die je met TuneIn oud het toegevoegd het op nieuw niet meer doen. Bij oud had je immers geen account nog en bij nieuw wel - en hoe moet TuneIn dan weten wat jij ooit zonder account hebt aangemaakt. Maar ik maak geen gebruik van deze functie, dus zeker ben ik niet. Ik zou zeggen: probeer het eens.


Reageer