Skip to main content
Vraag

App installeren

  • 16 June 2024
  • 19 reacties
  • 511 Bekeken

Na alle ellende van de laatste update, alles verwijderd en app opnieuw geïnstalleerd. Maar dan…… ik kom niet verder dan het scherm met gebruiksvoorwaarden accepteren.

De knop accepteren werkt niet en blijft grijs. Ik kom dus geen stap verder. Inmiddels al twee weken muziekloos door het huis aangezien ik niks meer kan aansturen.

Heeft iemand een oplossing?

19 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Heb je de voorwaarden wel “gelezen”?  Lezen als in een keer door de voorwaarden scrollen tot onderaan.. Android of iOS? 

volledig, kan ze nu bijna dromen😣

Reputatie 4
Badge +1

Als je een Android toestel hebt zou je dit nog kunnen proberen:

S2 app upgrade stuck at Terms of Service | Sonos Community

Dat lijstje van Simon B werkt misschien.. 

 

het is gelukt, als je een groter lettertype op je telefoon hebt, ‘bevriest’ het scherm en kun je niks meer. Dus even klein gezet en het werkt wel. Kom nu tenminste in de app. Functionaliteit is nog altijd beperkt tov de oude versie helaas.

Dankjewel voor de oplossing Rene. Ik had hetzelfde probleem. Nu nog wachten op de update voor een soepele app.

Badge

Ik heb hetzelfde probleem sinds Sonos een grote update heeft gedaan. Ik kan de app niet meer installeren en als ik Sonos op mijn iphone en IPad met wifi wil verbinden, krijg ik altijd de melding dat het wachtwoord onjuist is.Het wachtwoord is nochtans juist.

Ik moet nu altijd mijn windows-PC gebruiken om naar muziek te luisteren via de Webapp want die werkt wel.

Wie bezorgt mij de oplossing voor het probleem met mijn Iphone en Ipad

Badge

Het is mij vandaag gelukt de app terug te installeren en probleemloos te gebruiken.

Er waren problemen bij mijn internet-provider en daardoor werkte een en ander niet.

het is gelukt, als je een groter lettertype op je telefoon hebt, ‘bevriest’ het scherm en kun je niks meer. Dus even klein gezet en het werkt wel. Kom nu tenminste in de app. Functionaliteit is nog altijd beperkt tov de oude versie helaas.

Hoe maak je het lettertype kleiner?

ik loop hier ook tegenaan en krijg niets meer geinstalleerd.

Reputatie 7

Google is your friend:

De lettergrootte wijzigenop een iPhone, iPad en iPod touch - Apple Support (NL)

Tekst- en weergave-instellingen wijzigen - Toegankelijkheid in Android Help (google.com)

Badge

Ik heb dit probleem ook maar lettertype verkleinen en kleinere icons op mijn iPhone SE 2022 helpt niet.
ik geraak niet voorbij de voorwaarden accepteren. Accepteren knop blijft uitgegrijst. 
heeft iemand anders misschien een ander idee?

Reputatie 6
Badge +3

Scherm draaien helpt soms ook 

 

Badge

Dat heb ik net geprobeerd maar het bracht geen oplossing. Trouwens de Sonos App staat altijd in portrait mode.

De miserie is begonnen toen ik gisteren probeerde om via mijn iMac mijn muziek bibliotheek die op een NAS staat, terug te koppelen. Ik moest hiervoor eerst de App op mijn iMac upgraden, wat prima lukte. Maar toen ik probeerde om de muziekbibliotheek van de NAS in te geven eindigde dit steeds met “unable to add the shared folder ….. “ to your music library (913). Na een tijdje heb ik het opgegeven. Toen ik probeerde om de Symphonik speaker op te zetten, kreeg ik niets te horen. Via de app op mijn iPhone (SE 2022) geprobeerd om het radiokanaal terug te koppelen aan de speaker kreeg ik steeds de melding dat ik mijn  Tune-in service terug moest audentificeren. Wat niet lukte. Daarom besloten om de Sonos app te verwijderen en terug te installeren. Met het bekende gevolg.

Al een geluk dat mijn echtgenote nog een recente iPad heeft waar ik dan de Sonos App op kon installeren en de Symfonik speaker terug kon koppelen. Dus we hebben terug muziek op die speaker.

Maar op mijn iPhone slaag ik er niet in om voorbij het accepteren van de gebruiksvoorwaarden te komen.

Heft er iemand misschien nog een idee?   

Reputatie 7
Badge +3

SonoPhone installeren. Werkt prima. Of de verwachte update van morgen afwachten. 

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven. 
Ik kom niet voorbij “accepteren” van de voorwaarden. De knop “accepteren” blijft grijs, wat ik ook doe. Alle bovenstaande tips al geprobeerd………ik word een beetje moedeloos.

wie weet er nog een oplossing?
 

 

Hetzelfde probleem. Knop accepteren is grijs en kan niet gebruikt worden.

Reputatie 7

De schermgrootte op standaard gezet.

Gaat Sonos nog iets doen aan het niet kunnen accepteren van voorwaarden?

Reputatie 7

Heb je bovenstaande tips geprobeerd?

Jazeker. Misschien goed te vermelden dat het om een iPad Pro gaat. 

Reageer