Skip to main content
Vraag

Account voor TuneIn opnieuw autorisreen werkt niet

  • 10 May 2024
  • 15 reacties
  • 449 Bekeken

Met de nieuwe app moet ik mij opnieuw autoriseren voor TunrIn maar bij gebruik van mijn mailadres en wachtwoord krijg ik de melding dat aanmelden is mislukt terwijl ik wel gewoon kan inloggen met die gegevens.

15 Reacties

Exact hetzelfde probleem. Kan niet meer luisteren naar veel favoriete radio zenders sinds S2. Waarom doet Sonos niets met deze meldingen?

Kan geen radiostations meer afspelen

 

Hey

hier hetzelfde prolbleem gehad.

Alle apparaten resetten, dus niet alleen de stekker eruit, maar elk apparaat apart resetten  (google maar)

app uitloggen en dan het hele systeem opnieuw ‘opbouwen’.

inloggen op sonos-app en elk apparaat opnieuw toevoegen aan je systeem. kost een half uurtje maar dan werkt het weer als een zonnetje.

veel succes

Reputatie 7

Je hebt een andere post waarbij je hetzelfde advies geeft. Resetten zou mijn laatste optie zijn omdat je dan alles weer opnieuw moet doen. Google Assistent installeren is dan bijvoorbeeld een probleem.

Badge +1

Ja, weer een nieuw probleem.. nu blijft ik in een loop zitten waarin mijn tunein account opnieuw geautoriseerd moet worden. Tunein zegt dat het gelukt is alleen is het geweldige Sonos systeem het daar niet mee eens en blijft het vragen om opnieuw te autoriseren, en opnieuw, en opnieuw ... Nu kan ik dus, als de app al reageerd, ook geen radio meer luisteren. Wat een drama.

Badge +1

Kun je het op een ander apparaat proberen?

Badge +1

Het ging een paar dagen redelijk maar nu is het weer onmogelijk om een ander radiostation via TuneIn op te zetten omdat je moet blijven autoriseren. Sonos heeft al excuses aangeboden maar ik heb liever mn geld terug. 

Reputatie 7
Badge +3

Welk geld wil je terug? Heb je alleen problemen met TuneIn of ook met andere aanbieders.

Hier geen enkel probleem. Update van gisteren heeft de reactietijd van de app ook sterk verbeterd.

Badge +1

Welk geld? Misschien alles??? Heb namelijk een systeem wat totaal niet werkt, maar ik ben niet de enige hoor, kijk maar eens op recensie-sites, ze krijgen hier geen 1 omdat het zo lekker draait.

Er zijn ook excuses door sonos aangeboden. Gek he, want bij jou draait alles prima...

Reputatie 7
Badge +3

En antwoord op de vraag of je alleen problemen hebt met TuneIn? 
Zoals aangegeven werkt TuneIn bij mij prima. Je schrijft nu over een systeem wat totaal niet werkt, daar waar je eerst alleen sprak over TuneIn. 

Reputatie 6
Badge +3

Welk geld? Misschien alles??? Heb namelijk een systeem wat totaal niet werkt, maar ik ben niet de enige hoor, kijk maar eens op recensie-sites, ze krijgen hier geen 1 omdat het zo lekker draait.

Er zijn ook excuses door sonos aangeboden. Gek he, want bij jou draait alles prima...

Morgen gewoon even bellen of ze een retour doos voor je hebben. Kun je alles zo in doen en naar ze terug sturen, als ze het pakket ontvangen en gecontroleerd hebben zetten ze het geld weer terug op je rekening.

Badge +1

Welk geld? Misschien alles??? Heb namelijk een systeem wat totaal niet werkt, maar ik ben niet de enige hoor, kijk maar eens op recensie-sites, ze krijgen hier geen 1 omdat het zo lekker draait.

Er zijn ook excuses door sonos aangeboden. Gek he, want bij jou draait alles prima...

Morgen gewoon even bellen of ze een retour doos voor je hebben. Kun je alles zo in doen en naar ze terug sturen, als ze het pakket ontvangen en gecontroleerd hebben zetten ze het geld weer terug op je rekening.

Ik denk dat dit grappig bedoeld is.. Tja.. sonos gaat de oude app weer terugzetten dus heeeeel misschien zijn mijn klachten toch wel een beetje waar? 

Badge +1

En antwoord op de vraag of je alleen problemen hebt met TuneIn? 
Zoals aangegeven werkt TuneIn bij mij prima. Je schrijft nu over een systeem wat totaal niet werkt, daar waar je eerst alleen sprak over TuneIn. 

Als ik iedere keer al (!) mijn problemen met Sonos moet oplepelen heb ik er een dagtaak aan. Maar niet alleen met tunein, ook met traagheid, niet kunnen wisselen van radiozenders, uitval, constant opnieuw inloggen, boxen niet bereikbaar .. maar verder werkt het prima.. en voor de app update werkte alles prima

Reputatie 7
Badge +3

Blijft dan toch vreemd dat ik geen van deze problemen ervaar. Misschien een verschil tussen iOS en Android?

Of wellicht dan toch het lokale netwerk? Blijft allemaal erg onduidelijk. Is dus ook erg lastig om mee te denken omdat er enorm wisselende ervaringen zijn.
In mijn kennissenkring allemaal iOS-gebruikers en redelijk simpele netwerken, wel wisselende soorten speakers lopend van oude playbase configuratie tot Arc in combi met era’s en ook een configuratie bestaande uit Beam in combi met IKEA-speakers en geen van hen hebben grote problemen.

Badge +1

Zucht... Ja, dat jij die problemen niet ervaart is echt geweldig, alleen de rest van de wereld wel of zou Sonos z'n excuses aanbieden voor 2 gebruikers.

Sinds vandaag weer iets nieuws, autoriseren lukt helemaal niet meer.. eerst zat ik in een loop die ik ongeveer 10 x moest doorlopen maar nu krijg ik direct een harde foutmelding dat het niet lukt.

Het wordt steeds gekker.

 

Reageer