Dit topic is natuurlijk al vaker voorbijgekomen hier maar ik blijf toch nog met wat vragen zitten..Ik heb op dit moment een Beam waar 2 Play:1’s aan gekoppeld zitten gedefinieerd als surround speakers. Echter, ik zou eigenlijk ook de surroundboxen, de Play:1’s, als stereo paar willen gebruiken zonder de Beam. Je kunt natuurlijk de surround boxen weer definieren als stereo paar maar het is een heel gedoe om dit weer in te moeten stellen als je even naar muziek wil luisteren. Sowieso knap waardeloos dat dit niet kan. Maak het gewoon mogelijk dat speakers zich in meerdere kamers kunnen bevinden en zich gedragen als surround of stereo-paar afhankelijk welke kamer actief is. Zal wel te simpel zijn..
Vraag 1: Heb ik dit probleem ook met bijvoorbeeld de lijn-ingang van de Era 100? En dan met name met het afspelen van elpee’s via een platenspeler die via de lijn-ingang van de Era 100 gekoppeld is. (zag net dat de lijningang van de Era 100 wordt uitgeschakeld zodra de set als surround set ingesteld wordt dus deze vraag is al beantwoord)
Vraag 2: Heb ik dit probleem ook als ik muziek afspeel met Spotify via Bluetooth naar de Era 100’s die ingesteld staan als surround set?
Vraag 3: Victrola Stream Onyx platenspeler, speelt hier hetzelfde probleem? Iemand ervaring mee?
Om er nou 2 Era’s bij te kopen puur en alleen voor de muziek.. Tja.. Sonos vindt dat een uitstekende oplossing natuurlijk.