Skip to main content

Hallo 

momenteel hebben wij een platenspeler met een voorversterker.  En bedrade boxen.
van Sonos hebben wij een era 100

Als ik een Sonos port aanschaf. En ik zet deze tussen mijn platenspeler en de bedrade boxen.

Kan ik dan kiezen voor de 3 opties 1. Geluid via boxen 2. Geluid via era 100 3 geluid via boxen en era 100?

heb ik dan op alle boxen het zelfde geluid? Kan ik het volume niveau regelen?

ik heb een tijdje mijn platenspeler via voorversterker en lijn ingang op de era 100 gehad, hier krijg ik de brom niet uit de box. Vandaar dat ik een andere weg uit zoek. 

Alvast bedankt 

Nog een aanvulling op mijn vraag. Als ik een Connect amp koop via marktplaats. En de voorversterker die ik nu heb weghaal tussen de platenspeler en de Connect. Kan ik dan afspelen op mijn passieve boxen alsmede op mijn era 100? 

Een Connect en een Port werken hetzelfde - de Port is de opvolger van de Connect. De Connect is er echter ook in een versie die niet werkt met de de S2 app. Maar als je last hebt van een brom, ligt dat niet aan de Era, maar aan de platenspeler. Zo’n brom is meestal een aardlus; wellicht moet je eens naar de aarding kijken.

Alle Sonos apparaten met een lijningang hebben overigens een voorversterkt signaal nodig. Je moet die voorversterker dus wel aangesloten houden.

Met een Port of Connect heb je altijd nog een versterker nodig met passieve speakers. Sonos heeft daar de Amp voor - een Port met versterker.

Reageer