Beantwoord

kan sonos niet vinden spotify app

  • 27 February 2023
  • 9 reacties
  • 225 Bekeken

Beste,

 

Sinds deze week heb ik een nieuwe gsm.(oneplus 11) ik kan sinds het instellen van mijn gsm in de Spotify app mijn Sonos boxen niet meer vinden. Op mijn oud toestel en tablet en pc lukt dit wel, maar op mijn nieuw toestel niet. Als ik mijn gsm opnieuw opstart vind ik de Sonos 1 maal maar erna zijn alle Sonos toestellen weg. Ik heb alles al eens gereset ook opnieuw toestemming gegeven enzovoort. 

Weet iemand hier een antwoord op

icon

Beste antwoord door Jeroen V 1 March 2023, 13:14

Bekijk origineel

9 Reacties

Sins de nieuwe update van one plus met oxygenOS 14 is het bij mij opgelost. Moet wel even wachten maar dan komen alle boxen zichtbaar

Bij mij zelfde probleem. Ook tijdelijke bypass met vliegtuig modus

Weet iemand wanneer OnePlus dit oplost?

 

Thx, dat werkt beter op mijn OnePlus 11. Ik ging elke keer naar mijn wifi assistent om hem aan en uit te zetten. Wat wel weer vreemd is dat de sonos app wel alle speakers blijft zien.

Bedankt voor deze tijdelijke workaround 👍

Er zit een fout in het besturingssysteem waardoor hij toestellen niet vind. Na een half uur valt er iets uit wat juist weet ik ook niet. Als je naar vliegtuigmodus gaat en terug reset dit maar na een half uur is dit weer. Idem met printers etc

Reputatie 5
Badge +3

Wat is er mis met het toestel dat hij daarvoor moet worden opgestuurd?

Het ligt aan de gsm. Heb ook al contact gehad met oneplus. Ik los het op met even naar vliegtuigmodus te gaan en dan terug naar wifi en dan vind die al de Sonos boxen. Je zou je gsm kunnen opsturen maar ik heb geen vervangtoestel hehe

Reputatie 7

Dit is een zeer goede vraag.

Het lijkt mij in dit geval verstandig om even telefonisch contact op te nemen met ons.

We zullen je dan vragen om diagnoses in te sturen zodat we kunnen kijken wat er precies mis gaat en het op één telefoon wel werkt en op de ander niet. 


Maandag even bellen dus…..

Is hier een oplossing voor want ik heb hetzelfde probleem met mijn oneplus 11 of moet ik ook telefonisch contact opnemen?

Reputatie 4
Badge +1

Beste @Freggel goedemiddag en welkom bij ons op de community.

 

Dit is een zeer goede vraag.

Het lijkt mij in dit geval verstandig om even telefonisch contact op te nemen met ons.

We zullen je dan vragen om diagnoses in te sturen zodat we kunnen kijken wat er precies mis gaat en het op één telefoon wel werkt en op de ander niet. 

Reageer