Vraag

connect amp S1 verwijderd, Nu geen verbinding meer met speakers

  • 12 May 2024
  • 5 reacties
  • 24 Bekeken

Deze week mn oude conect amp verwijderd omdat hij verkocht is. Nu houd ik drie Ikea speakers wel in huis. Deze maken echter geen verbinding meer met mn app. Heb al gereset, wifi aan/uit etc. Wie heeft een oplossing?


5 Reacties

Heb me vergist. Mn connect amp is een ZP 100 :-(    Voor de rest hetzelfde verhaal..

Reputatie 7

Had je de ZP 100 bedraad verbonden met je router? Dan verbonden de Symfonisks via die ZP 100 en kennen ze dus je wifi-gegevens niet. Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network of verbindt één van de Symfonisks met een kabel aan je router.

Bedankt voor het reageren. Klopt.   Had idd Zp100 rechtstreeks aangesloten met router/  internet. 
Nu op geen van de drie speakers een verbinding te vinden. 
Ga je advies proberen. 

Woww...Heb meer dan drie uur gesproken met uiterst behulpzamen dames vd helpdesk. Na lang gepuzzel kwam de boodschap dat niemand mij op dit moment kan helpen. het heeft nl. te maken met een update welke niet goed is uitgevoerd. De foutcode 1.104 kwam tevoorschijn en nu moet ik maar gewoon wachten totdat de engineers dit probleem hebben gefixt. In die tussenliggende tijd kan ik dus niets….Of koop een android telefoon!

Reactie van helpdesk:

“ Probeer indien mogelijk ook de andere ikea-boekenplanken opnieuw te installeren met een Android-telefoon. Wacht indien mogelijk op een volgende update voor de Sonos app. Onze ingenieurs onderzoeken dit probleem en hebben momenteel geen geschatte tijd. “ 

😥

Reputatie 7

En als je één van de Symfonisks aan je router verbindt met een kabel?

Reageer