Vraag

Welk deel van Soundcloud is niet toegankelijk in Sonos?

  • 13 October 2017
  • 2 reacties
  • 348 Bekeken

Ik luister veel naar Soundcloud en overweeg Sonos aan te schaffen. Nu maak ik uit de reactie van een Sonos medewerker op dat slechts een deel van Soundcloud beschikbaar is via Sonos. Zie: https://nl.community.sonos.com/installatie-en-gebruik-229100/alleen-maar-spotify-op-sonos-met-spotify-premium-6765710)

Welk deel van Soundcloud is niet toegankelijk via Sonos? En wat is de reden daarvoor?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Voor mijn weten is Soundcloud volledig gratis, verneem van mijn collega Bob welke 5 maanden terug hier een reactie plaatste, dat Soundcloud mogelijk bepaalde functie's heeft toegevoegd waar mogelijk betaalt voor zou moeten worden.
Dat zou inhouden, dat als er betaalt moet worden voor bepaalde functies, dat dit ook te merken is vanuit Soundcloud zelf, wat je dan op Sonos zou ervaren.
Ikzelf ben me er niet bewust van dat Soundcloud een betaalde dienst zou zijn geworden, of gedeelte's die mogelijk betaalt zijn.
Ik gebruik de dienst zelf helaas ook niet, haal alles uit mijn Spotify abonnement.
Ik denk dat u als Soundcloud gebruiker beter weet of er betaalde functies aan deze dienst hangen.
Komt er op neem, Soundcloud is gratis te gebruiken op Sonos, behalve de gedeelte's waar Soundcloud via hun eigen website/App geld voor wil zien.
Oké dat is goed nieuws. Soundcloud is inderdaad nog helemaal gratis, maar ik dacht dat Sonos misschien een deel afschermde, bijvoorbeeld vanwege auteursrechtenkwesties. Maar als je via Sonos alles kunt luisteren wat je ook in de eigen app van Soundcloud kan luisteren dan is het prima.