Beantwoord

Tunein

  • 17 October 2018
  • 3 reacties
  • 407 Bekeken

Ik kan geen verbinding meer maken met Tunein na een herinstallatie van mijn computer. Het log zegt dat ik geen verbinding kan maken omdat de verbinding wordt verbroken. Spotify werkt wel het log zegt bij ieder station:
Kan 'Radio niet afspelen. Verbinding met TuneIn verbroken.
icon

Beste antwoord door Tim S 19 October 2018, 11:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Goedemorgen,

Ik heb de verbinding met Tuneln geprobeerd op te bouwen en daarna meteen de diagnose gestart
1364174608.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken onze firewall pagina door te nemen, en er zeker van te zijn dat alle poorten in de Watchguard router te plaatsen.
Tevens wil je kijken of er een Airtime Fairness functie in zit, indien deze er in zit, graag uitzetten.
Wij zijn ons bekend dat Airtime Fairness in Netgear routers, radio doet stoppen.
U heeft ook Netgear apparatuur, maar deze werkt volgensmij niet als DHCP server, je hebt er een Watchguard router voor staan die je netwerk zal beheren.
Indien problemen zich voor blijven doen, raad ik je aan ons te bellen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44