Vraag

Spotify en sonos

  • 1 November 2016
  • 4 reacties
  • 355 Bekeken

Vandaag nieuwe beta versie geïnstalleerd waarmee je rechtstreeks vanuit spotify app op je sonos systeem zou moeten kunnen afspelen. Nu zie in spotify app wel mijn sonos groepen maar kan geen verbinding krijgen, iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Bij mij werkt het prima. Geen idee. Maar daarvoor is het ook een beta. Je kunt het beste feedback geven.
Reputatie 2
Vandaag nieuwe beta versie geïnstalleerd waarmee je rechtstreeks vanuit spotify app op je sonos systeem zou moeten kunnen afspelen. Nu zie in spotify app wel mijn sonos groepen maar kan geen verbinding krijgen, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
@Oantsen: heb je ook de geheimhoudingsverklaring gelezen die bij deze beta zit? Gebruik het feedback formulier voor dit soort vragen 🙂!
Reputatie 5
Badge +2
Vragen mag altijd, beste is inderdaad om even contact op te nemen via het beta formulier of direct met de helpdesk . Zo kunnen na gaan of alles goed staat ingesteld.
Heb de beta versie nog niet geïnstalleerd daar ik de melding krijg dat deze enkel beschikbaar is voor PC / Mac / Android.
Aansturen via IOS zal dus niet lukken ???
Zo blijven alle IOS gebruikers voorlopig opgescheept met de Sonos app 🙂