Beantwoord

Sonos hapert

  • 6 March 2019
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

De spotify afspeellijst die ik via mijn sonos play3 afspeel hapert regelmatig. De muziek stopt en gaat naar een volgend nummer.
Heb 2 diagnose nummers 277868654 en 1325000143. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Tim S 7 March 2019, 09:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag verneem ik welke modem van KPN u heeft.
Tevens zou ik u willen verzoeken op deze modem in te loggen, en hier de Google DNS in te plaatsen.
DNS1: 8.8.8.8
DNS2: 8.8.4.4
Daarna graag de modem en gehele Sonos installatie 1-malig uit en aan zetten door stroom te ontkoppelen om te zien of daarna de problemen met Spotify zich nog voor blijven doen.
DNS is een soort TomTom voor internet communicatie, en mogelijk word u de verkeerde kant op gezonden om Spotify te benaderen.
Google zou je via een kortere route kunnen begeleiden waarin de problemen zich mogelijk niet meer voordoen.
Hoor dus uiteraard graag of de problemen zich nog voor zouden doen na deze wijziging.
Als u assistentie nodig heeft bij deze wijziging, dan raad ik u aan ons even telefonisch te contacteren.
Onze contact gegevens staan op de volgende webpagina.
Het probleem lijkt opgelost na het instellen van een OpenDNS. Bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +2
fijn om te horen, als er toch nog problemen zijn horen we het uiteraard graag.
Zien de problemen namelijk maar af en toe voordoen. dus monitor het graag nog even en indien er problemen zijn koppel graag een diagnose terug.
Opgelost