Vraag

Problemen doorskippen binnen nummer Youtube Music

  • 5 July 2020
  • 0 reacties
  • 244 Bekeken

Badge +1

Wanneer ik binnen een eigen geupload nummer een stukje doorskip in de YTM bibliotheek via de Sonos app wordt het geluid onderbroken en begint na een seconde of 10 het volgende nummer te spelen. Regelmatig krijg ik ook te zien dat de codec van het nummer niet juist is.

Het zijn geen verbindingsproblemen aangezien nummers in Spotify wel moeiteloos geskipt kunnen worden. Daarnaast worden de bestaande YTM tracks ook moeiteloos afgespeeld ook nadat er binnen het nummer geskipt wordt. 

Op de 1 of andere manier upload YTM locale tracks met een codec wat bij Sonos conflicten geeft.

Wanneer ik mijn eigen geuploade YTM tracks afspeel via Sonos zonder te skippen, wordt alles keurig afgespeeld, alleen zodra ik in het nummer een stukje skip kan het nummer in Sonos niet meer afgespeeld worden en wordt na een tijdje het volgende nummer afgespeeld.

Dit probleem heb ik op andere fora van andere gebruikers ook al voorbij zien komen.

Wellicht moet er door Sonos gekeken gaan worden naar een betere codec afhandeling wat betreft eigen geuploade muziek via YTM.

Hieronder het diagnosenummer 1144154864

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.