geluid

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik krijg wel geluid op mijn planbar via de TV ,maar niet via mijn iPad iPhone en imac
Wat gaat er mis

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Wat bedoel je daar precies mee?

De Playbar is bedoeld om audio van een TV bron weer te geven doordat hij met een kabeltje aangesloten zit op de TV. Op je iPad, iPhone en iMac kun je met de Sonos app je systeem bedienen en muziek afspelen van Spotify, TuneIn, of andere muziekdiensten.

Sonos is niet bedoeld als "losse" speaker om al het geluid van die apparaten (ook meldingen, video's, spelletjes) weer te geven, zoals bijvoorbeeld een Bluetooth of bekabelde speaker of koptelefoon zou doen. De app op je iDevice dient alleen als een soort afstandsbediening.
Dank voor je reactie.De Sonos bar speelt wel tv geluid ,maar geen radio.
Nu blijkt er een technisch probleem te zijn bij Sonos ,als ik de site mag geloven
Reputatie 5
Badge +3
De storing ligt bij TuneIn, niet Sonos. Bij mij werkt ook de smartphone app van TuneIn niet en uit meldingen die ik op andere sites zie werkt TuneIn ook niet op Bose en andere systemen.

Maakt het niet minder hinderlijk, maar voor toekomstige lezers van deze community vind ik het altijd belangrijk om even aan te geven dat niet alle problemen die zich manifesteren op Sonos, per se ook door Sonos veroorzaakt worden :)

Overigens lijkt de storing grotendeels opgelost, hier werkt alles weer en op sites die storingen verzamelen lijkt de piek van meldingen voorbij.