65k limit

  • 21 December 2016
  • 8 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 2
Hallo. Is er een alternatief ?? Heb al een tijdje een nas verbonden met sonos maar nu zit ik over de limit van 65000 nummers. Hij leest dus alles wat ik toevoeg niet meer enz.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 3
Ikzelf gebruik Google Play Music, dat laat je toe om nog eens 50k extra liedjes toe te voegen aan hun cloud.

Maar ik denk dat je Plex wel handig gaat vinden! Daarmee kan je zelf je eigen server maken.

https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4065/kw/plex
Reputatie 2
Hoi ja ik had plex ook al geprobeerd. Hij klapt er op de nas steeds uit. Dan stopt ie en moet je m handmatig weer aanzetten. Heel.irritant. Jammer dat je niet gewoon 900000 nummers ofzo in een cloud kan zett3n en deze afspelen.
Ik ga nog eens met plex aan de gang! Weet jij toevallig of je eerst alles moet indexeren voordat je nr s kan afspelen. Afspelen deed ie niet in mn sonos nml
Reputatie 2
Had ook nog subsonic geprobeerd maar werkt alleen goed als computer aanstaat. Geen cloud optie. Helaas. Google play zou ik er evt bij kunnen gebruiken. 65000 op.de nas en dan nog 50000 voa google play.
Reputatie 3
Het probleem met 900k nummers is dat ze dan een hele hoop andere functionaliteit moeten wegnemen. Dan zou je bv. geen artiesten kunnen opslaan, geen afbeeldingen, misschien zelfs geen trueplay doen.. Dat zou maar sneu zijn.

Waarschijnlijk kunnen de nieuwste spelers in theorie meer muziek onthouden, maar als ze dat toelaten, dan kunnen oude spelers niet meer mee, en dat zou wel heel erg zijn voor mensen die nog een Play 5 generatie 1 hebben. :s

Anyways - ikzelf gebruik geen Plex maar van horen zeggen zou het heel vlot moeten verlopen. AFAIK kan je Plex als muziekservice toevoegen in Sonos nadat je het hebt ingesteld op Plex zelf, dus hoef je niet toe te voegen als muziekbibliotheek. Maar mssn weet iemand hier meer, en anders checken bij Sonos/Plex.
Reputatie 2
Thx en googl play werkt ook snel dat jij weet?
Reputatie 3
Yup dat werkt heel goed! 't Is nu een tijd geleden, maar het was een kwestie van hun app downloaden, muziek uploaden (dat hij trouwens zelf herkende en van hun eigen cloud gebruikte), en dan muziekservice toevoegen aan Sonos. Couldn't be happier, want nou kan ik m'n muziek van thuis ook gebruiken als ik bij vrienden ben!
Reputatie 2
Thx. Werkt idd simpel en er is geen ander die cloud heeft icm sonos. Thx. Fijne dagen
Reputatie 3
Aye, kan niet missen met GPM! Geniet ervan en fijne Kerst he. 🙂