Zal ik een nieuwe Five kopen?

  • 22 February 2022
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Badge +1

Goede avond,

ik ben in het bezit van een play five waar ik zeer tevreden over ben. Nu wil ik wat advies, kan ik beter een play five erbij kopen of 2 kleine speakers voor een mooi geluid.

dan zou ik de PlayStation five in het midden doen en de kleine aan de linker en rechter zijde. 
is dat mogelijk ?

gr rob 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem aan dat de PlayStation op je tv aangesloten is. Je zult m.i. dan toch een soundbar van Sonos moeten gebruiken om het geluid van de PlayStation te krijgen. Mogelijk dat een five verbonden kan worden, maar ik denk dan toch dat het beeld en geluid niet helemaal synchroon zal lopen. 
Een “surroundopstelling “  zoals je nu beschrijft bestaat niet bij Sonos

Reputatie 7

Ik denk dat “Playstation” een verbastering is van Play:5.

Je een Play:5 niet als centerspeaker gebruiken voor een TV en de One’s of One SL’s niet als FL en FR. Er is geen mogelijkheid om de Play:5 goed op de TV aan te sluiten en geen van die speakers kan het geluid verdelen over FL center en FR. Als je zoiets met Sonos wilt moet je een soundbar kopen, die beschikken over FL-center-FR. Twee One SL’s zou je dan als achterspeakers kunnen doen.

Reputatie 7
Badge +3

Haha, inderdaad niet goed gelezen. Gelukkig verandert het niets aan de uitkomst. 😉
In dit geval zou het dus het beste zijn om een 2e five aan te schaffen en deze in stereo te plaatsen.