Vraag

Systeem gaat ineens op vol volume.

  • 31 October 2021
  • 11 reacties
  • 318 Bekeken

Ik heb probleem dat systeem op vol volume gaat ineens met gevolg hartslag 200

heel vervelend dit ! Gebeurd voornamelijk bij dochter als ze spotify speelt

app up to date

sonos up to date

kan iemand mij aangeven hoe dit kan is echt beangstigend bijna


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @andre1408,

Ik begrijp dat dit inderdaad geen pretje is. 

Wat bedoel je precies met 'app’ up to date? Bedoel je daarmee de Sonos app of de Spotify app?

Zou je mij iets meer informatie kunnen geven over in welke situatie het probleem zich precies voordoet?

Speelt je dochter op zo'n moment muziek af direct vanuit de Spotify app en doet ze dit op een Android of Apple toestel?

Ik verneem het graag van je!

Ha dylan,

het gebeurd als ze vanuit spotify app  vanaf haar iphone afspeelt

ik bedoel met up date dat de app sonos en app spotify allebij de laatste update hebben!!

zelf heb ik het ook een keer ervaren met afspelen vanuit spotify app op sonos ook vanaf iphone 12!

ik hoor graag van je

Beste dylan, heb zojuist nog ff diagnostische info verzonden

met nmr:2050975163

Hoi @andre1408 ,

Ik dacht te weten dat ze hier geen diagnoses uitlezen.
Bellen en dan sturen, als ze er om vragen is misschien een betere optie.
Succes.

Reputatie 7
Badge +3

En dan is het ook noodzakelijk dat de diagnose kort na het optreden van het probleem is gemaakt. Is dat zo, dan morgen inderdaad even telefonisch contact opnemen met Sonos. 

Badge

Hier gister zelfde euvel. Op het moment van uitschakelen televisie en radio afspelen ging de volumeregeling zijn eigen leven beginnen. Dit gebeurde op de iPhone 11 pro van mijn vrouw. 

krijg hier verder geen feedback,

probleem is er nog steeds,zojuist weer vulume wat eigen leven gaat lijden ineens op vol volume ,gelijk laag gezet en gaat gelijk weer op hard!!!

echt rete vervelend dit

 

 

Badge

krijg hier verder geen feedback,

probleem is er nog steeds,zojuist weer vulume wat eigen leven gaat lijden ineens op vol volume ,gelijk laag gezet en gaat gelijk weer op hard!!!

echt rete vervelend dit

 

 

Hier op dit moment geen last. Moet ik wel bij zeggen dat ik vorige week een Sonos boost heb geïnstalleerd en alle speakers niet meer zijn bekabeld. Sindsdien ‘stabiel’ 🤞.

heb er tijdje geen last van gehad,maar vreemd genoeg nu ineens weer wel!!!!

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @andre1408,

Zoals @SimonSonos al eerder heeft aangegeven, indien je ondersteuning wenst te krijgen op basis van de diagnose dan raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Het is daarbij belangrijk dat de diagnose zo kort mogelijk na het incident wordt verstuurd zoals @Erooij al stelde.

Middels de diagnose kunnen wij mogelijk vaststellen wat er gebeurt op het moment dat je de radiostream wilt starten en vervolgens kunnen we op zoek naar een passende oplossing.  

Beste dylan, dank voor je reactie 

het is steeds in de avonduren en kan ik service niet bereiken, ga het overdag proberen!