Beantwoord

Sonos Play:5 verbind nier meer via wifi

  • 9 December 2020
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo,

Sinds vanmorgen verbind mijn Sonos Play:5 speaker niet meer over de Wi-Fi. Helaas krijg ik deze ook niet meer aan de praat. Ik heb de speaker al terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw ingesteld, maar helaas zonder resultaat. Als ik de speaker tijdens het installatieproces koppel via de ethernet kabel dan slaagt de installatie wel. Echter wanneer ik de ethernet kabel verwijder en een Wi-Fi verbinding tot stand probeer te brengen dan komt deze niet meer online.

Soms verschijnt de speaker wel draadloos tijdens het installatieproces, maar dan geeft deze een foutmelding tijdens het koppelen. Dit gebeurd op zowel Android als IOS apparaten. Mijn andere Sonos apparaten werken wel allemaal en ook andere apparaten hebben gewoon een uitstekend Wi-Fi signaal.

Ik heb een diagnose met het id 688938240 verzonden.

Hebben jullie nog enig idee wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tilly

icon

Beste antwoord door Frank N 4 February 2021, 10:22

Bekijk origineel

2 Reacties

Ik zit met hetzelfde probleem. Hij wil alleen verbinden met de etherkabel. 588731633

Reputatie 5
Badge +3

Via de community kunnen we je niet helpen met het uitlezen van een diagnose. We raden je aan om telefonisch of via chat contact met ons op te nemen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Reageer