Muziekservice toevoegen - Juke

  • 10 April 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Tenzij ik iets over het hoofd zie heb ik bemerkt dat het muziekstation Juke gewoon via de Sonos-app is te installeren. 

Het vreemde is dat Juke mij verwijst naar Sonos om een diagnose te sturen zodat het probleem van het niet kunnen installeren van Juke opgelost kan worden. 
 

Echter, wanneer je je profiel instelt en je geeft bij “Land” aan dat je in Nederland verblijft, Juke gewoon verschijnt in het geval je een service wilt toevoegen. 
 

Dat advies mis ik. Zowel bij Sonos als bij Juke.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @Foxhill. Welkom bij onze Community!

 

In dit geval is het altijd belangrijk dat je het juiste land selecteert zodat je de service kan toevoegen. Hierbij kan je meer informatie vinden wat ontbrekende muziekservices betreft.

Dag Christian, dat heb ik inmiddels ontdekt, dank je. 
 

zie hieronder echter de informatie die je krijgt als je meldt dat je Juke niet via Sonos kunt ontvangen. Niets verwijst naar het instellen van het juiste lsnd waarin je verblijft. 

JUKE:

We zijn hiervan op de hoogte. Sonos geeft aan dat dit vreemd is en niet vaak voorkomt. Er wordt momenteel druk gezocht naar een oplossing, het enige dat je hieraan kunt doen is een ‘systeemdiagnose’ versturen naar Sonos. Klinkt ingewikkeld, is het niet. Met deze systeemdiagnose kunnen ze bij Sonos precies zien waar het misgaat, en help jij JUKE verder om de zichtbaarheid in Sonos te verbeteren.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Foxhill

 

Bedankt voor de feedback. We zullen je voorstel verder doorsturen naar de geschikte afdeling.