Vraag

Radio moetoen streamen op sonos

  • 6 December 2020
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Hoe krijg ik radio moetoen in tunein

en of is er een andere mogelijkheid om readio moetoen te streamen zonder de sonos app

 

Mvg Stefan


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Een station dat TuneIn niet heeft kun je mogelijk via een link toevoegen aan Sonos: Internetradiostations aan Sonos toevoegen | Sonos

Badge

In de S2 versie van de app is TuneIn vervangen door SONOS radio en is een radiostation toevoegen wat omslachtiger gebleken. 

Ik heb het via het handmatig zoeken naar lokale radiostations en dan toevoegen, opgelost. 

En je kunt alleen radiostations afspelen die je via de app hebt opgeslagen of selecteert, dat is gewoon onderdeel van het “moeten” gebruiken van de app als interface 

 

HtH

Reputatie 7

@Dirk73 Omslachtiger dan Sonos uitlegt in de link die ik poste? Klopt die uitleg niet meer?

@stefenkat Heb Radioe Moetoen even voor je ge-Googled. Hun URL lijkt moeilijk te vinden. Misschien toch eens navraag doen bij de zender zelf? En dan (met hun toestemming) de URL hier publiceren?

Dank u voor het opzoeken,ik ben hier namelijk niet zo goed in.

Ik heb een mail gestuurd,zodra ik iets hoor laat ik het jullie weten

Mvg Stefan

heb hem ook kunnen toevoegen op de sonos app

maar het probleem is dat de zender moetoen niet kan laten starten via google assistent

Badge

@Dirk73 Omslachtiger dan Sonos uitlegt in de link die ik poste? Klopt die uitleg niet meer?

@stefenkat Heb Radioe Moetoen even voor je ge-Googled. Hun URL lijkt moeilijk te vinden. Misschien toch eens navraag doen bij de zender zelf? En dan (met hun toestemming) de URL hier publiceren?

Die sonos methode is heel simpel, ik heb het alleen omslachtig gedaan door niet naar de link op de site van de station te zoeken, maar in de SONOS app zelf.