Beantwoord

Play 5 alleen via ethernetkabel

• 20 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Na een update werkt mijn Play 5 alleen nog maar m.b.v.. een ethernet kabel. Meerdere keren heb ik een fabrieksreset gedaan. Maar zonder kabel is deze in mijn netwerk niet te vinden. Omdat ik in vele berichten lees dat er om een diagnostisch rapport gevraagd wordt, ben ik zo vrij geweest deze al te verzenden. Het nummer hiervan is: 650213333. B.v.d.!
icon

Beste antwoord door Emily P 23 oktober 2018, 15:57

In dit geval voor jullie beiden:

- Stuur alsjeblieft in een privébericht je adresgegevens, e-mailadres en het serienummer van de Play:5, dan zorg ik dat deze aangemeld worden als defect zodat ze vervangen worden.
Bekijk origineel

5 Reacties

Mijn sonos 5, functioneert ook alleen met ethernet kabel. Hoe los ik dit op?nummer is 959666987
Reputatie 4
Badge +3
In dit geval voor jullie beiden:
- Stuur alsjeblieft in een privébericht je adresgegevens, e-mailadres en het serienummer van de Play:5, dan zorg ik dat deze aangemeld worden als defect zodat ze vervangen worden.
Mijn sonos 5, functioneert ook alleen met ethernet kabel. Hoe los ik dit op?nummer is 959666987

Goedemiddag emily P, ik heb alle gegevens verstuurd een aantal dagen geleden echter nog steeds niets vernomen? wanneer reactie?
Reputatie 7
Badge +2

Goedemiddag emily P, ik heb alle gegevens verstuurd een aantal dagen geleden echter nog steeds niets vernomen? wanneer reactie?

Proces is in werking gezet, hier krijg je spoedig een bericht over, zoals ook gemeld op facebook 😉

Hoe is dit afgelopen?

Reageer