Beantwoord

On/off

  • 25 January 2021
  • 9 reacties
  • 180 Bekeken

Hey, 

Ik heb een Beam en 2 one's. Deze worden bediend met de afstandsbediening van proximus. Ik heb mijn boxen dus kunnen paren met de ir van de bediening. Ik kan het volume regelen zonder problemen. Alleen lukt het niet om de surround daarmee uit te zetten.

 

Iemand tips? 

Hartelijk dank! 

icon

Beste antwoord door Erooij 25 January 2021, 20:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er zit geen aan/uit op Sonos speakers. Deze zullen altijd in stand-by staan. Je kunt via de app er wel voor zorgen dat de ledlampjes uit blijven.

Bedankt voor je feedback, het is idd het in stand-by gaan dat hij niet doet bij het uitschakelen van de tv. Maw. de boxen blijven dus continue "aan" en gaan nooit in stand-by.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe weet je dat hij niet in stand-by gaat? Dit is nergens te zien en zou volgens Sonos ongeveer 10 minuten duren. In de app kan je er wel voor zorgen dat het lampje standaard uit is.

In stand by gaat de led groen branden. En na het uitschakelen van de tv,blijft het wit. Ik vraag me gewoon af of het kwaad kan dat de sonos nooit in "slaapstand" of "stand-by" gaat. 

Reputatie 7
Badge +3

Dat wit kan je dus eventueel uitzetten in de app. 
 


https://support.sonos.com/s/article/226?language=nl_NL

Ja dat weet ik, maar door het lampje uit te schakelen staat de box nog niet in stand by dacht ik?

Reputatie 7
Badge +3

Dit is wat het is. Je moet erop vertrouwen, je kunt er verder niets aan doen. 

OK bedankt voor de feedback. 

Reputatie 7

De LED gaat naar groen als de Sonos wordt gemute, zie ook de link van Erooij. Met de energiebespaarstand heeft dit niets te maken. Dan blijven de lampjes gewoon wit. Die stand treedt (volgens Sonos) in nadat je Sonos drie minuten niet gebruikt is. Je kunt dit inderdaad niet zien.