Favorieten toevoegen in Alarmen - Muziekbron

  • 12 June 2022
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

@Sonos 

Is het mogelijk om favorieten in de muziekbron van alarmen te plaatsen?
Nu moeten we de hele lijst doorzoeken naar onze favoriete Sonos-zender en soms zoek ik op zender, dus ik weet niet waar ik moet zoeken in genre / land / ....


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @webbaets, welkom bij de Sonos community!

Het is mogelijk om eigen gemaakte Sonos-afspeellijsten of geïmporteerde afspeellijsten als muziekbron te gebruiken.

Als je TuneIn hebt toegevoegd als muziekservice binnen de Sonos app, dan kun je de door jou opgeslagen radio-stations binnen TuneIn gebruiken als muziekbron. 

In dat geval zou je inderdaad niet meer iedere keer op zoek hoeven gaan naar het juiste radio-station. 

Ik verneem graag van je of dit voor je werkt! 

 

Helaas @Dylan S, ik heb geen TuneIn en heb geen zin om nog ergens een account te maken om dit in een gratis app te moeten koppelen. 
En FYI, het was een suggestie dat ik deed naar de app programmeurs want vind de Sonos App niet zo wauw om te gebruiken. 

Reputatie 7

Voor TuneIn hoef je geen account te maken bij Sonos. Gewoon als “Service” toevoegen en klaar ben je.

Ik heb persoonlijk geen grote problemen met de Sonos app, waarbij valt aan te tekenen dat voor het deel van de app dat een bepaalde muziekservice bestuurt, de service zelf verantwoordelijk is. Wat zou de app voor jou wel “wauw” maken?