Downgrade Playbar en Play:1.

  • 27 December 2021
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb een playbar en een play 1 beide s2. Daarnaast wil ik een play 5 op s1 in de eetkamer. Het liefst alle synchroon.

Nu heb ik de playbar en de play 1 gereset om ze te downgraden naar s1. Echter krijg ik de melding dat deze alleen compatibel is met s2.

Als ik het goed begrijp dan moet de mogelijkheid er wel zijn om deze te downgraden naar s1. Waar gaat het fout?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

De Play:5 is een Gen 1? Anders is een downgrade niet nodig.

Je hebt beide andere speakers al gereset. Haal ze nu van de stroom. Gooi de S2 app van je telefoon en begin het systeem uit te rollen met de S1 app en de Play:5. Zie verder hier:

https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/sonos-one-downgrade-6842836

Ja klopt, alleen de play 5 is een gen 1. Ik heb beide speakers gereset. Alleen krijg ik in de app de melding dat de sounbar en play 1 alleen compatibel zijn met s2 terwijl ik deze gereset. En als ik het goed heb zouden ze naar s1 gedowngrade moeten kunnen worden.

Reputatie 7

Ja, dat kan ook - alleen bij de One SL niet. Heb je de door mij aangegeven volgorde gevolgd? S2 app weggegooid?

Ik had dat inderdaad gedaan. Wat ik nu anders gedaan heb is dat ik eerst de play 5 toegevoegd had en nu doet alles het wel. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dat was inderdaad de weg om te gaan. Er moet eerst een echt S1 product aangesloten zijn alvorens je de rest op S1 kan aansluiten.