Vraag

Volumeregeling met Google Assistent

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Aangezien Sonos zelf op geen enkele manier te bereiken is momenteel, stel ik mijn vraag even hier:

 

Ik heb een Beam (met microfoon) en een One SL (zonder microfoon) aangeschaft. Deze kan ik beide bedienen met Google Assistent via de Beam. Alleen wanneer beide speakers een groep vormen, werkt de volumeregeling maar bij één van beide. Dit terwijl ze beide los wel volledig te bedienen zijn en ook commands als ‘volgende nummer' of ‘stop afspelen’ gewoon werken wanneer ze een groep vormen. Het lijkt erop dat je het volume van de ‘hoofdspeaker’ wel kunt bedienen, maar de ‘+1-speaker’ niet.

 

Hoe kan ik dit verhelpen?

 

Alvast bedankt voor de reacties!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Dat kun je niet verhelpen, zie ook mijn antwoord hier: Google Assistant - Sonos One SL + Beam | Sonos Community

Bij de commands die jij noemt bedien je maar één speaker (namelijk de leider van de groep), bij volume zou je twee speakers moeten bedienen en dat kan bij Sonos alleen in de app.

Ah oké, dat topic had ik niet gezien. Vervelend dat dit niet mogelijk is, volumeregeling is juist waarvoor ik de spraakbediening veel gebruik.. Ik hoop dan maar dat Sonos hier snel iets aan gaat doen.

 

In ieder geval hartelijk dank voor de snelle reactie!