Beantwoord

Volume Google Assistent te hard

  • 9 December 2019
  • 14 reacties
  • 5036 Bekeken

Hi!

Ik ben vrij nieuw in Sonos land en heb nu een Sonos Beam. Prachtig spul, alleen is het volume van de Google Assistent heel erg hard. Ook wanneer het geluid van mijn podcast op een laag en aangenaam volume staat.

 

help!

icon

Beste antwoord door Eric1989 26 June 2021, 10:33

Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb denk ik de oplossing voor jullie probleem.

Vraag de google assistent op je sonos speaker bijvoorbeeld: wat word het voor weer vandaag.

Tijdens dat deze antwoord geeft zet je met de toetsen op je speaker naar wens het volume omlaag of omhoog.

Stel de google assistent hierna nog een vraag en je zult merken dat hij op jou ingestelde niveau antwoord geeft

Totdat je je muziek harder zet. Probleem is dat je de volumes van muziek en GA niet onafhankelijk van elkaar kunt regelen. Bizar maar waar.

Reputatie 7

Ik heb zelf een routine in Google Assistent gemaakt die als ik “Hey google, goeiemorgen” zeg, eerst het volume op een bepaald niveau zet. Dat scheelt al.

Reputatie 7

Ik lees dit vaker. Mijn ervaring is nu juist dat de stem van GA meegaat met het volume van de muziek. Bij jou dus niet? En enkel niet met podcasts?

Badge

Ik heb denk ik de oplossing voor jullie probleem.

Vraag de google assistent op je sonos speaker bijvoorbeeld: wat word het voor weer vandaag.

Tijdens dat deze antwoord geeft zet je met de toetsen op je speaker naar wens het volume omlaag of omhoog.

Stel de google assistent hierna nog een vraag en je zult merken dat hij op jou ingestelde niveau antwoord geeft

Ik heb denk ik de oplossing voor jullie probleem.

 

Vraag de google assistent op je sonos speaker bijvoorbeeld: wat word het voor weer vandaag.

 

Tijdens dat deze antwoord geeft zet je met de toetsen op je speaker naar wens het volume omlaag of omhoog.