Skip to main content

Ik heb een Sonos Five alleen wil ik daar heel graag een voice assistent op, weet iemand welk systeem ik er aan kan koppelen? Bijvoorbeeld Amazon Alexa of het Hey Google systeem? Ik hoor graag van iemand!

Beiden is mogelijk. ik heb zelf Google. Daarna kun je de de muziek service kiezen, YouTube, Apple. Spotify enz! en walla !!!

Open de Sonos-app voor iOS of Android en navigeer naar je instellingen voor spraakassistenten om de Google Assistent toe te voegen. Sonos-app: Ga naar het menu Instellingen en selecteer Beheren naast Mijn Systeem. Selecteer Voice Assistants, kies dan Voeg een spraakassistent toe.


Als je niet met je telefoon wilt werken kun je dan een Nest Mini kopen en de Sonos Five als standaard speaker voor de Nest installeren.


thank you very much for your response!! So I can connect the Sonos Five to the Google Nest Hub V2?


Ja, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/set-up-a-google-assistant-device-to-control-sonos

Waarom antwoord je in het Engels?


Super erg bedankt!! Ik dacht dat ik in het Engels moest reageren 😂. Maar echt heel erg bedankt!


Reageer