Vraag

IKEA Symfonisk google assistant?

  • 28 September 2019
  • 7 reacties
  • 6234 Bekeken

Ik probeer al enige uren uit te vogelen hoe je Google assistent kan gebruiken in combinatie met de IKEA symfonisk boekenplank speaker. Hij staat wel op google home, en wanneer ik google vraag om muziek af te spelen op mijn speaker(ben) dan zegt die:

"Prima, Ik speel nu het liedje (titel van liedje wat ik al aan het luisteren was maar Google wilt het hervatten) af op Ben."

En dan een seconde later zegt Google "ik weet niet hoe ik hierbij kan helpen"

Google kan dus wel zien wat er gebeurd op de sonosspeaker maar hij kan niks afspelen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
En als je erbij zegt wel bron je wilt gebruiken op de Sonos?
En als je erbij zegt wel bron je wilt gebruiken op de Sonos?
As bron heb ik dan "ben" en dat is mijn speaker, als ik erbij zeg wat voor liedje ik wil dan zegt die weer "prima, ik speel het liedje af op ben." En dan weer "ik weet niet hoe ik hierbij kan helpen"

Ik heb Spotify gelinkt op assistant en de Sonos app.
Reputatie 7
Sorry, waren een paar letters vervallen (welke ipv wel). Met “bron” bedoel ik welke muziekservice. Dus wat gebeurt er als je zegt: “Het Google, Speel xxx van Spotify op Ben”?
Sorry, waren een paar letters vervallen (welke ipv wel). Met “bron” bedoel ik welke muziekservice. Dus wat gebeurt er als je zegt: “Het Google, Speel xxx van Spotify op Ben”?
Dan zegt assistant "prima, ik speel xxx van Spotify af op Ben" en dan een seconde later "ik weet niet hoe ik hierbij kan helpen"
Reputatie 7
Dan ben ik even uitgeput. Succes!
Reputatie 5
Badge +3
Klinkt ernaar dat je speaker geen goede verbinding kan maken. Wat voor resultaat krijg je als je om de tijd of weer vraagt?
Badge
je kan in de settings op de google home app een speaker(set) aangeven die hij als standaard moet gebruiken. dit doe je in de settings van het smart apparaat waar je de assistent mee bedien.

Ik heb zelf ook lang gezocht maar nu is 1 kreeg voldoende en dan speelt hij het op de juiste speakers af.