Vraag

ik wil assistant ook hebben in andere kamer

  • 23 October 2019
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Badge

ben vandaag l een paar uur bezig 

ik heb heb beam met 2 ones  dat werkt prima .

vandaag voor in slaapkamer een boekenplank van ikea erbij gekocht (prima geluid voor die centen )

nu ziet mijn sonos beide kamers   google home ziet beide   ook  apart  maar mijn assistant wil niet werken in de andere kamer . dit zou toch gewoon moeten kunnen . 

 

alavast bedankt 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2

Als je vraagt muziek af te spelen, zal het afspelen op de speaker waar de microfoon in zit,

Je zou wel de slaapkamer naam in je commando kunnen verwerken wil de muziek in de slaapkamer starten ipv op de Beam met zijn surrounds.

Hiervoor zal je wel de Google Assistent app goed moeten hebben ingesteld, zodat de Sonos Kamers goed verschijnen onder de Google Kamers.

Zo heb ik persoonlijk ook slimme lampen, in beide Woonkamer en Slaapkamer.

Als ik in de Woonkamer vraag de lampen uit/aan te doen, dan zal dit alleen in de Woonkamer gebeuren.

Als de microfoon van de One in de Slaapkamer dit commando zou aannemen gaan de lampen aan/uit in de Slaapkamer.

Mocht ik tegen mijn Google Assistent via mijn mobiele telefoon praten, die niet gekoppeld is aan een Google Kamer, dan zullen beide de Woonkamer&Slaapkamer lampen uit/aan gaan.

Uiteindelijk komt het dus neer op een goede configuratie van je Google Home.