Beantwoord

Google op twee verschillende systemen gebruiken

  • 8 July 2019
  • 7 reacties
  • 309 Bekeken

Goedenavond.

Ik heb thuis en op kantoor een Sonos systeem welke ik beide wil gebruiken voor Google Assistant. Echter kan ik maar 1 systeem (speaker) koppelen aan Google Home via de Sonos app. Iemand advies hoe ik Google assistant zowel thuis als op kantoor kan gebruiken zonder eerst het ene systeem te hoeven verwijderen?
icon

Beste antwoord door AlfredV 9 July 2019, 21:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Officieel antwoord op de Amerikaanse SONOS site:

Sonos and Google Assistant work together using a single Google account. If you have a second Sonos system in another location, you’ll need to use a second Google account if you’d like to use your Google Assistant in both locations. A Google account can only be used on one Sonos system at a time.
Ik heb dit probleem ook, met een vakantiehuisje....
Google Assistent wil maar met 1 SONOS systeem koppelen, de 2e gaat gewoon niet.
Irritant.

Ook maar aan de slag met een workaround dan.
Reputatie 5
Badge +3
Is heel graag gedaan, daarom zijn we hier op het forum, om iedereen proberen te helpen en wat goede raad te geven, het zal niet altijd juist zijn, maar toch .. 🙂.
Veel plezier nog met je Sonos.
Dat is slim. Hartelijk dank voor het meedenken. Ik ga dit als tijdelijke oplossing gebruiken, maar hoop op een update waarbij het gewoon zal werken. Nogmaals dank.
Reputatie 5
Badge +3
Het gemakkelijkste is misschien om in je kantoor een mini iPadje ofzo te gebruiken waar je dan dat Sonos systeem op kan instellen. Anders gaat het teveel geklooi worden denk ik, en is de kans groot dat het weer niet gaat werken zoals we verwachten en loopt de frustratie op.
Het is maar een idee.
Kantoor is een andere locatie.
Reputatie 5
Badge +3
Staan deze 2 systemen in je huishouden of is je kantoor op een andere locatie?