Beantwoord

Google assistant Sonos One werkt niet meer

  • 7 June 2019
  • 2 reacties
  • 1722 Bekeken

Badge +1
Na de laatste update van Sonos heb ik op mijn Sonos one's de Goolge Assistant geinstaleerd. Dit werkt voor mij nu goed. Ik heb verschillende Sonos one's verdeeld over meerdere kamers. In elke kamer werkte de Google Assistant. Nu werkt opeens in 1 kamer de Googel Assistent niet meer? Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit kan verhelpen?
icon

Beste antwoord door Tim S 2 July 2019, 16:44

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Omdat GA nog niet officieel uitgerold is op Sonos zullen ze niet zo graag behulpzaam zijn. Dit zou normaal voor volgende maand zijn. Als de GA daadwerkelijk ondersteunt wordt zou het kunnen dat alles naar behoren werkt, en anders je vraag dan even opnieuw stellen. Ofwel ondertussen het probleem stiekem zelf proberen op te lossen 😁
Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.

We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.

We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.