Beantwoord

google assistant


Zodra ik Hey Google roep via mijn Sonos 1 krijg ik constant de melding “er is iets mis gegaan ,probeer het over een paar seconden opnieuw....

Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen?

bedankt !
icon

Beste antwoord door Frank N 16 July 2019, 09:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem.
Sinds heel lang heeft Google Assistant eindelijk de Sonos One weer gevonden, maar nu zegt ze steeds dat er een probleem is opgetreden en dat ik het over een paar seconden nog eens moet proberen.
Sommige opdrachten voert ze vervolgens wel gewoon uit... Maar vlot gaat het in geen geval.
Ik heb diagnostische info verzonden: 1692881240
Reputatie 5
Badge +3
Ik zie in deze diagnose geen spraakassistent ingesteld. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier. Zou je ons hierover willen bellen zodat we dit probleem sneller op kunnen lossen?

Reputatie 5
Badge +3
Dan verzoeken we je om nogmaals een diagnose te maken. Je kunt anders ook even bellen. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Beste Frank

ik heb 5 GHz uitgezet maar helaas nog steeds het zelfde probleem

groet,

marc
Reputatie 5
Badge +3
Je hebt technisch gesproken een modem/router van Ziggo. Maar dat terzijde. Ik raad je alsnog aan de stappen te doorlopen.
Beste..

ik heb alleen een nieuw modem van ziggo ...geen router..

Reputatie 5
Badge +3
Dank je voor de diagnose. Ik zie dat de surround speakers redelijk wat moeite hebben om te verbinden met de Playbar. Het lijkt te komen door draadloze storing. Indien je eigen router ook 5Ghz heeft, zou je dit dan eens willen uitzetten? Ik hoor graag wat voor resultaat dit geeft.

Oke gedaan !
Reputatie 5
Badge +3
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.