Het geluid van mijn tv loopt via de beam (aangesloten via een HDMI kabel)
Daarnaast speel ik muziek van spotify via de beam en twee play3 speakers.
Ik daar een groep voor gemaakt.
Daar heb ik ook een vreemd merk actieve subwoofer via een Connect amp aan gehangen.
Muziek spelen via spotify gaat prima via de groep.
Wat ik nu wil is dat het geluid van de tv behalve de beam ook de subwoofer gebruikt en dat lukt niet.
Wat zou de oplossing zijn ?
Je zou de Connect Amp kunnen groeperen met de Beam. Dan heb je echter last van de vertraging die Sonos inbouwt en is de sub dus niet synchroon met het beeld. Een goed oplossing is er dus niet - behalve een Sonos Sub (Mini) die je koppelt aan de Beam.
Dat gaat helaas niet
de beam is de enige die de tv als bron ziet
de andere speakers en de Connect spelen alleen spotify af
en ik kan dat niet omzetten naar tv
Helemaal een nieuwe sub kopen bedoeld
dat zou de beste oplossing zijn, maar dat neemt niet weg dat ik het geluid van de tv wel over de beam kan laten spreken maar niet over mijn andere sonos speakers.
Ik kan de geluidsbron niet wijzigen in sonos
Mijn beam speelt het geluid van de tv als deze aan staat en het geluid van spotify als ik dat start via sonos (dat gaat dan samen met met twee play3 speakers en de sub via Connect)
Maar ik kan niet wisselen van spotify naar tv geluid an moet ik de tv uitzetten en weer aanzetten en dan speelt alles de beam
Heb je geprobeerd de Connect en de nadere speakers te groeperen met de Beam? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/group-and-ungroup-rooms N.B. de rest van de speakers en de Connect lopen dan niet synchroon met de Beam.
Je zou na het afspelen via Spotify bij je Beam weer de TV in de app als bron moeten kunnen kiezen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.