Ik zou graag naast mijn bestaande systeem een nieuw systeem creëren en dan alle speakers 1 voor 1 over zetten door ze per speaker te resetten. Hoe pak ik dat aan?
Je wilt alle (?) speakers van je systeem resetten en ze dan uitrollen als een nieuw systeem? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/reset-your-sonos-product voor hoe je Sonos apparaten moet resetten.
Vraagt blijft wel: waarom? Wat denk je hiermee te bereiken?
Ik Sonos al vanaf het begin en was er zeer tevreden mee. Nu alleen maar allerlei problemen. Niet een paar, maar heel veel. Bijv wegvallen van boxen uit een groep, tijdens het spelen, volumeknoppen in de app die wegvallen, app die niet of traag start, etc. Mijn netwerk en wifi is oké, geen enkel ander apparaat geeft problemen. Ik hoop dit met een reset op te lossen.
De link die je stuurt is om de producten stuk voor stuk te resetten. Ik wil gewoon een nieuwe omgeving naast de oude en dan 1 voor 1 overzetten, maar hoe dat moet lees ik nergens.
Ik kan mij niet voorstellen dat de problemen die je nu hebt door een complete reset worden opgelost (lijkt een verbindingsprobleem waar meer mensen sinds mei last van hebben), maar dat je nu eens iets anders wilt proberen kan ik mij voorstellen. Extra check: zitten er overbodige zaken in je netwerk die Sonos zouden kunnen storen? Dat andere apparaten het op je netwerk goed zegt niets, die praten niet steeds met elkaar en hebben niet en (naar het lijkt sinds mei) een zeer constante verbinding naar buiten nodig.
Ik begrijp niet waarom jij per apparaat over zou willen (als ik het goed begrijp). Wat is daar het voordeel van? Nadeel is dat het leidt tot meer verwarring. En (ook sinds mei) doet Sonos moeilijker over twee systemen („households“) op één account. Is gewoon niet handig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.