Vraag

Roam en Move verdwijnen soms uit de app

  • 21 November 2022
  • 0 reacties
  • 60 Bekeken

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van Sony naar Sonos. Ik heb een Beam met mini sub en 2 one in een surround opstelling. Verder 3x een Play3 en 1 Play1. Op de badkamer een Roam en nog een Move in de kamer welke ik overal gebruik waar ik ben. De Beam is vast aangesloten, de rest zit via Wifi. Ik heb denk ik een stabiel wifi netwerk in huis. Ik heb Ziggo waarvan ik de wifi heb uitstaan, dan heb ik 3 x een Unify bedraad aangesloten op iedere verdieping van het huis wat als 1 wifi netwerkt werkt. Nu heb ik alles in de app, maar het komt geregeld voor dat ik via de app de speakers wil aanzetten waar ik muziek wil horen en dan komt het geregeld voor dat de Roam en de Move niet in de lijst staan, als ik dan kijk in de app bij Systeem zijn ze daar ook weg. De lampjes op de Move en Beam branden gewoon wit. Na een poosje zijn ze er dan weer en kun je er wel muziek op afspelen. Lastig en irritant. Indien ze niet in de app staan en je drukt dan op de play knop van de speaker spelen ze gewoon verder waar ze daarvoor mee bezig waren. De rest van de speakers staan wel in de lijst, het zijn steeds de draagbare beam en move welke uit de lijst zijn. Wat is hier aan te doen? Staat er een instelling verkeerd? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer