Vraag

Zoeken in Juke service

  • 15 May 2024
  • 8 reacties
  • 90 Bekeken

Heeft iemand een idee wat er met de Juke service op Sonos aan de hand is?

Als ik naar Juke ga, en dan Radio kies, dan zie ik maar 10 radio-kanalen van de 900 die er zouden moeten zijn. Zoeken kan niet, want Juke is geen doorzoekbare service (meer?).

Dus hoe kan ik dan via Juke naar bijvoorbeeld Q-music luisteren? Q-music staat niet in het lijstje van 10 radiostations.

Ik heb de indruk dat ik niet alles zie. Ik heb Juke al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat maakt niks uit.

Hebben jullie dit ook? Of zien jullie wel meer kanalen en kan je zoeken?


8 Reacties

Reputatie 7

België heeft dan weer Radioplayer……

 

Juke is van (het Nederlandse) Talpa.

Reputatie 3
Badge

In België is die dienst niet beschikbaar. Wij moeten het doen met die irritante "This is Tunein" service.

Ja, Tunein wil ik zoveel mogelijk vermijden. Daarom vond ik Juke zo fijn, maar als er geen station meer mee te vinden is, dan houdt dat plezier ook gauw op...

Reputatie 3
Badge

Ik begrijp nu waarom het goed is om een toestel te kopen waar nog een 'gewone afstandsbediening' bij zit waarmee je de (internet)radio kan aan of uit zetten.  Het gebruik van Sonos is volledig afhankelijk van een app, die nu zware problemen heeft. En dan heb je aan die fantastische toestellen niet veel meet.

 

Reputatie 7
Badge +3

Heeft iemand een idee wat er met de Juke service op Sonos aan de hand is?

Als ik naar Juke ga, en dan Radio kies, dan zie ik maar 10 radio-kanalen van de 900 die er zouden moeten zijn. Zoeken kan niet, want Juke is geen doorzoekbare service (meer?).

Dus hoe kan ik dan via Juke naar bijvoorbeeld Q-music luisteren? Q-music staat niet in het lijstje van 10 radiostations.

Ik heb de indruk dat ik niet alles zie. Ik heb Juke al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat maakt niks uit.

Hebben jullie dit ook? Of zien jullie wel meer kanalen en kan je zoeken?

Juke heeft zeker geen 900 kanalen. Wanneer je de service opnieuw zou toevoegen dan staat er een tekst dat er over de 200 zenders zouden zijn. Ik heb ze niet geteld maar het zal er niet ver vandaan zitten. Je moet wel erg bladeren om ze te vinden. Maar ach dan plaats je ze bij je favorieten.

<knip>

Juke heeft zeker geen 900 kanalen. Wanneer je de service opnieuw zou toevoegen dan staat er een tekst dat er over de 200 zenders zouden zijn. Ik heb ze niet geteld maar het zal er niet ver vandaan zitten. Je moet wel erg bladeren om ze te vinden. Maar ach dan plaats je ze bij je favorieten.

Waar blader je dan? Ik zie er zoals gezegd maar 10 (zie screenshot), ook na opnieuw toevoegen van de Juke service. Als ik kon bladeren om de zenders aan m’n favorieten toe te voegen zou ik niks te klagen hebben, maar er staan maar 10 van de gestelde 200 kanalen.

 

Reputatie 3
Badge

Ik heb geen Juke in België 

Reputatie 3
Badge

Maar die radioplayer werkt momenteel niet meer ... 

Reageer