Skip to main content

Sinds kort komt Sublime FM niet verder dan reclame. De zender start nooit een blijft dus eeuwig dezelfde reclame afspelen. Andere zenders doen het prima. Is hier een oplossing voor?

Titel is verkeerd. Handen=hangen. Sorry

Bedoel je deze zender, hij blijft hier ook vast hangen op de reclame van Coolblue. Waarschijnlijk gaat er iets mis met de doorgifte van de zender. 

Ik krijg enkel reclame voor Volvo. Je zou eens kunnen klagen bij Sublime FM, maar ik kan zo geen contact vinden. Via de TuneIn app lijkt het wel te werken, dus klagen bij Tune kan ook.

Hetzelfde probleem hier sinds vanochtend… alleen reclame. Maar niet alleen bij Sublime. De lokale zender hier, studio-040 Eindhoven, doet het opeens ook niet meer. Q-music doet het dan wel weer gewoon. Snap er niets van, heel random.

Hier ook hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Radio 2 werkt wel.

Hier ook hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Radio 2 werkt wel.

Als die het ook maar doet vanaf vanavond 23:00

Ik heb het ook het zelfde probleem, is er al een oplossing voor?

Ik krijg enkel reclame voor Volvo. Je zou eens kunnen klagen bij Sublime FM, maar ik kan zo geen contact vinden. Via de TuneIn app lijkt het wel te werken, dus klagen bij Tune kan ook.

Al geprobeerd?

Sinds kort komt Sublime FM niet verder dan reclame. De zender start nooit een blijft dus eeuwig dezelfde reclame afspelen. Andere zenders doen het prima. Is hier een oplossing voor?

Same here. Heb alles geprobeerd, Sonos support had zulke lange wachttijden dat ik de chat maar weer heb gecancelled. 😵💫 Heeft iemand al n oplossing gevonden? 

Er zijn bepaalde zenders die niet helemaal goed overkomen/doorkomen bij Tune in, Sonos kan hier zelf niet zoveel aan doen. Een andere zender is misschien voor nu een oplossing.

Het aanbieden van de zender Sublime FM is een dienst van TuneIn. Wat moet je bij Sonos?

Hier hetzelfde probleem. Opgelost door Sublime via JUKE af te spelen in plaats van TuneIn.

Hier hetzelfde probleem. Opgelost door Sublime via JUKE af te spelen in plaats van TuneIn.

Dank voor de tip, heb het aangepast, werkt top!

Ook hetzelfde probleem met eindeloos een Lidl reclame. Nu ook via Juke weer Sublime. Wat een gedoe.

Bedankt voor de tip!

Hier ook hetzelfde probleem. Mis al weken m’n favo zender. Bedankt voor de tip, idd Juke toevoegen en afspelen via Juke. Werkt prima!

Dan is dat van korte duur, Juke gaat ermee stoppen in Maart 2025. 

Reageer