Beantwoord

Sonos for Mac: Spotify aansturen

  • 25 April 2024
  • 7 reacties
  • 32 Bekeken

Ik heb een Sonos app op de Mac geïnstalleerd, maar Spotify kan ik niet (meer) gebruiken via de Sonos:1 speakers. Waarom niet? Voorheen kon dat wel.

icon

Beste antwoord door 106rallye 26 April 2024, 19:17

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7

Hebben beide zaken (installatie app en niet meer kunnen gebruiken van Spotify) met elkaar te maken? Kun je Spotify wel gebruiken als je je speaker via je telefoon benadert?

Ja, via de telefoon is Spotify wel te benaderen. Maar niet meer via de Mac.

 

Reputatie 7

Volgens mij zien de Windows- en de Mac-ap voor Sonos S2 er ongeveer hetzelfde uit.

Ik heb gewoon Spotify nog staan. Vraag is of je je speaker nog ziet in de app en of je de juiste versie van de app gedownload hebt voor je speaker. S1 of S2?

OP MIJN NIEUWE MAC KAN IK DE OUDE SONOS APP NIET MEER DOWNLOADEN. WEL EEN APP DIE GESCHIKT IS VOOR DE IPAD - MAAR EEN SONOS-APP VOOR MAC IS NIET MEER TE VINDEN.

Reputatie 7

Je weet dat allemaal HOOFDLETTERS op een forum gelijk staat aan schreeuwen? Je hebt geen antwoord op mijn vragen?

Als ik Google op “Sonos Mac app” kom ik hier: https://support.sonos.com/nl-nl/downloads Daar zou toch iets voor je bij moeten staan…..

De app werkt overigens nog tot 7 mei, daarna wordt het een webtoepassing, dus via je browser.

OK, de caps-lock staat weer uit…..

Ik ga even kijken. Dank je.

Ja, dit werkt wel. Dank je - opgelost!

Reageer