Vraag

Sonos alarm speelt ander station af dan ingesteld.

  • 25 May 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Al jaren gebruik ik Sonos als wekker en sinds enige tijd gebeurd af en toe dat er dus een ander station gaat spelen in plaats van het ingestelde station. Ook vanmorgen weer, ik heb Radio 10 ingesteld als wekker en in plaats daarvan wordt ik wakker met 100% NL. En nee ik heb (nog) geen baldadige kinderen die even grappig de wekker aanpassen want heb het gelijk gecontroleerd.

Het is zowel met Tune-In als Sonos Radio gebeurd. 

Zijn er meerdere mensen die dit wel eens hebben gehad en/of weten hoe dit opgelost kan worden?

Het gebeurd ook wel eens als ik gewoon zelf een radio station uit mijn favorieten kies dat ik dus iets heel anders hoor dan dat ik aangeklikt heb.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Goedemiddag @EppoMania @ronvgs 

 

Je zou even stiekem hier een diagnose kunnen achterlaten op het moment dat het probleem zich voor doet.

Ik zou middels die diagnose kunnen kijken wat er precies op dat moment mis gaat en je je voorkeurzender niet krijgt maar het Sonos alarm.

 

Hi Jeroen,

 

Ik zal dat doen, echter ik krijg niet het Sonos Alarm ik krijg gewoon een hele andere zender.

Als het zich weer voordoet zal ik de Diagnose versturen.

 

Thanks,

Groeten Jeroen

 

Reputatie 2

Dat heb ik ook regelmatig. 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @EppoMania @ronvgs 

 

Je zou even stiekem hier een diagnose kunnen achterlaten op het moment dat het probleem zich voor doet.

Ik zou middels die diagnose kunnen kijken wat er precies op dat moment mis gaat en je je voorkeurzender niet krijgt maar het Sonos alarm.