Vraag

play 5, 3, 1 niet compatibel na installeren controller op nieuwe pc.

  • 23 November 2020
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Hallo,Ik heb zojuist op een nieuwe pc de sonos controller gedownload. Deze is nu de S2 geworden. Sinds ik dat gedaan heb, werkt mijn play 5 niet meer want generatie 1. Ik wil deze verwijderen met de verwijdertool maar die zegt van eerst te updaten waardoor ik foutcode 9 krijg. Deze zegt dan weer hetgeen ik net gedaan heb? Kan iemand mij hiermee helpen? Zou graag het geweldige geluid van de play 5 weer hebben. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

De app is enkel een afstandsbediening voor de devices. Als je op de S2-app de Play 1 en de Play wel ziet, heb je ze dus geupgradet naar S2. De Play 5 zou je in de s1 app moeten zien - je kunt beide apps naast elkaar installeren en gebruiken.

Tot voor kort kon je je apparaten ook terugzetten van S2 naar s1 - misschien nu ook nog.

Probleem is dat hij op de nieuwe pc naar S2 is geupdated,waardoor ik op ipad de melding krijg dat mijn toestellen niet compatibel zijn play1 en twee play3 ( die geven wel klank) de play5 wordt niet meer weergegeven.Bedankt voor meezoeken!!!

Probleem is dat op de nieuwe pc hij nu automatisch die S2 neemt.Op ipad krijg ik d

Reputatie 7

Is de rest van je systeem nu geüpgradet naar S2? Anders kun je gewoon de S1 controller downloaden. Zie Downloads | Sonos, onderaan de pagina.