Skip to main content

Al dagen sinds de update bezig om Sonos aan de praat te krijgen.  Op deavond voordeupdate had ik een alarm ingesteld. Kan het niet meer uitzetten.  Wordt elke morgen om 6 uur wakker. 

Alle functies waar iedereen het al overheeft zijn verdwenen. Het is een verschrikkingen mee te werken. Zie alleen maar grijze vlakjes. 1 keer een flits gezien van wat ik recent he  afgespeeld, maar daarna weer weg. Het is mij  nier niet meer gelukt 1 geselecteerde podcast af te spelen.  Hij houdt niet meer op. 

Constant verbindingsproblemen.

Mijn telefoon heeft een halve dag op zwart gestaan, voordat ik hem weer aan de praat kreeg. Het lijkt erop dat op mijn laptop nog een oudevefsie staat. God zij dank is die niet geüpdatet daar kon ik in ieder geval nog bij om mijn wachtrij te wissenen mijn alarm uitzetten. Hoop dat dat voldoende is. 

Please SONOS, DRAAI DEZE UPDATE TERUG.  Hier is niet mee te werken. Voor zo'n grootbedrijf zou je verwachtten dat de app goed getest wordt. Ik klim niet snel in de pen, maar ook ik heb behoorlijk geïnvesteerd in dit systeem, waar ik hard voor gespaard heb. Dus ik  baal hier echt van.

Kan het ook kloppen dat de nieuwe App meer vraagt van de batterij. Mijn GSMen tablet moet ik opeensnu namelijk elke dag opladen.

Alleen door installeren van S1 op je telefoon? Had je dan niet gewoon per ongeluk de verkeerde app (S2) geïnstalleerd? Dan heeft je probleem dus niets te maken met de nieuwe versie van de S2 app (waar deze draad over gaat)?

Ik had Sonos 2,6 gedownload en die deed t niet

Sonos 2, 6 bestaat volgens mij niet. Wat ik uit je verhaal begrijp draait alles nog op de oude S1 software. Wanneer je op de nieuwe telefoon de app “Sonos” dan ga je over op wat vroeger S2 genoemd werd. De firmware van je speakers komen dan niet overeen met deze software en je zult daarom dus echt de software met de naam S1 moeten gebruiken. 
Zelf draai ik op S1op iOS met softwareversie 11.15. De versie voor S2 zit in de 80 range.

Reageer