Skip to main content

Ik heb voor een maand terug een custom url in de Tunein nieuwe app aangenaakt en als favoriet gemarkeerd. Die is nu bruikbaar in de Sonos app. Maar ik wilde deze url verwijderen en een ander url aanmaken. Verwijderen lukt niet in de Sonos app in de Tunein app en ook niet in de desktop app.
Een nieuwe url aan maken lijkt te lukken in de Tunein app. Maar sla je hem op als favoriet dan gebeurt er uiteindelijk helemaal niets. Het aantal favorieten blijft op 0 staan en binnen Sonos word er ook niks zichtbaar. Moet ik nu concluderen dan custom urls niet meer mogelijk is bij Sons?

Excuus voor de taalfouten maar kan het niet wijzigen.

Lijkt een foutje bij bij TuneIn. Vorige maand ging het nog wel. Heb je contact gezocht met TuneIn?

nee geen contact gehad met Tuneln. Zou het helpen? Beetje Sonos moe onderhand

Ik weet niet of het helpt. Maar we horen graag je ervaringen.

volgens mij snappen ze mijn vraag niet of kletsen er langsheen 

Bedankt dat je contact met ons opneemt. Uit je e-mail begrijp ik dat je geen aangepaste URL's kunt toevoegen aan je Sonos-app. Het spijt me zeer voor dit ongemak en de veroorzaakte frustratie. Dit is niet de ervaring die we willen voor onze gewaardeerde klanten. Helaas is deze functie op dit moment alleen beschikbaar op de TuneIn mobiele app. Ik zal je feedback doorgeven aan onze ontwikkelaars voor overweging voor een toekomstige update.

ik snap niet dat de functie niet gewoon in de Sonos app zit

Maar via de TuneIn app wekt ook niet?

Sonos werkt met muziekservices. Daarbij is het logisch om dit soort zaken via een muziekservice te doen. Vroeger was de Sonos app wat meer verbinden met TuneIn, maar helaas is dat niet meer zo.

https://mediaserv38.live-streams.nl:18002/house

met deze url ( is niet mijn smaak) krijg ik dus wel spelend in Tuneln maar Favorieten blijft ondanks toevoegen op 0 staan en in de Sonos app on de Tuneln staat die er niet bij. Werkt gewoon niet. Denk dat de fout ook bij Tuneln zit want favorieten blijven op 0 staan hoewel de zenders die je geprogrammeerd hebt wel zichtbaar blijven in de Tuneln app 

Ik heb dat toevoegen aan favorieten nooit geprobeerd. Zal dit weekend eens kijken.

Reageer