Vraag

Boost niet beschikbaar


Badge

Hallo, ik heb de nieuwe app op mijn telefoon geïnstalleerd gisteren. Het systeem zegt dat de Boost niet beschikbaar is. De kamers en speakers zijn steeds verdwenen wanneer ik de app open. 


14 Reacties

Er is idd nieuwe update. Deze uitgevoerd. Boost een keer uitgezet na 10 sec weer ingeschakeld.

Maar helaas geeft systeem nog steeds aan dat boost niet beschikbaar is.

Graag advies. Alvast bedankt!

 

Bij de PC controller lijkt de verbinding wel goed te zijn!?

 

Badge

Klopt inderdaad wat hierboven staat vermeld.

In mijn app op mijn Mac zie ik ook de Boost en kan ik mijn Era 100 stereopaar met de equalizer ook de balans regelen. In de app op mijn Iphone niet.

Zelf denk ik dat de app op mijn Mac (en op de controller voor de PC) nog op het oude Sonos S2 protocol draait.

Kortom: Niet iedere update is een verbetering.

bij mij ook het zelfde probleem

nog niet opgelost dus door sonos

valt de laaste tijd toch meer uit met spelen en start zo weer niet iedere update pakt goed uit dus

Laatste update weer gedaan.

Blijft via Android telefoon nog steeds trage verbinding of zelfs geen verbinding met Radio station afspelen. Moet daarvoor de laptop erbij pakken, die reageert wel snel.

Begin langzaam spijt van de aankopen te krijgen.

Kom op Sonos! Dit krijgen jullie toch wel gefixt?

bij mij hetzelfde. Na de update is de boost ineens uit de lijst verdwenen. alles werkt wel verder

heb net hetzelfde probleem met android app en als ik de web app op mijn computer open is deze wel beschikbaar

Inderdaad de nieuwe Sonos app geeft problemen met Boost. Ik heb Boost verwijderd, de boxen reset naar fabrieksinstellingen en vervolgens aangesloten op mijn netwerk wifi (dus zonder Boost). Dan werkt alles weer maar ik hoop dat Sonos deze Boost bug uit de app repareert.

Reputatie 7

Inderdaad. Zelfs de web-app ziet de Boost wel, allen de nieuwe app niet.

Beste Sonos,

Inmiddels weer een week verder en nog geen reactie.

De verbinding via de app op telefoon blijft nog steeds slecht. Met de boost was dit niet het geval.

Wanneer kunnen we een verbeterde-update verwachten?

Albast bedankt voor jullie reactie.

Reputatie 7

Reactie van wie?

Ik begrijp je probleem niet. Als je de Boost er niet uitgegooid hebt doet hij het toch nog gewoon - bij mij tenminste wel? Je kunt hem alleen in de telefoon-app niet zien…….

Wat zegt de web-app? play.sonos.com/en-us/login?callbackUrl=https%3A%2F%2Fplay.sonos.com

Badge

Mijn achterkamer is voorzien van een systeem dat bestaat uit een Arc, 1 Sub en 2 Era 100. Dit geheel als surround systeem geconfigureerd.

Mijn voorkamer bestaat uit 2 Era 100 boxen. Die zijn als stereopaar geconfigureerd.

Echter dit paar is sinds de app-update niet meer met n balansknop te bedienen. Dit kon wel.

Het belachelijke aan dit alles is dat de 2 Era 100 surround boxen wel met n balansknop te regelen zijn.

Een fixe Bug in de nieuwe app lijkt me.

Terugkomend op de Boost:

Sonos heeft dat apparaat uit het assortiment gehaald en wordt niet meer verkocht. Daarom ook niet meer toegankelijk in de nieuwe app.

Via kunst en vliegwerk heb ik de boost wel aan de praat gekregen maar wat verbazingwekkend is dat in het netwerk de boost niet meer te zien is. 

Omdat je via een utp-kabel 1 component van sonos via je router kunt aansluiten en dit apparaat een eigen wifi netwerk creëert, kun je de Boost in de vuilnisbak deponeren. Dus de kosten van de Boost (€119) is weggegooid geld.

Ik hoop dat Sonos met n update alle perikelen die zijn ontstaan met wegneemt .

 

Hallo, ik heb de nieuwe app op mijn telefoon geïnstalleerd gisteren. Het systeem zegt dat de Boost niet beschikbaar is. De kamers en speakers zijn steeds verdwenen wanneer ik de app open. 

HIer precies hetzelfde. Vraag aan Sonos: is dit een bugg in de app sinds update?

Ik heb de boost extra aangeschaft voor betere dekking van netwerk. Heeft altijd goed gewerkt.

Reputatie 7

Je zegt “Sonos heeft dat apparaat uit het assortiment gehaald en wordt niet meer verkocht. Daarom ook niet meer toegankelijk in de nieuwe app.” Dat is niet zo. Zie bijvoorbeeld de release notes bij de de update van 21 mei: “Improved system connectivity for Boost”. Zie https://support.sonos.com/en/article/release-notes-for-sonos-software-updates

Sonos had inderdaad een probleem met de Boost en de nieuwe app, maar dat lijkt opgelost.

Reageer