Skip to main content

Beste mensen, 

Ik heb een Sonos One speaker die ik bedien via de Sonos iOS app. In de app staan geen alarmen ingesteld. Toch verschijnen iedere ochtend drie meldingen dat een Sonos-alarm geactiveerd is om 6.30 u (zie screenshot).  Hoe kan dat? 

Het resetten van de One speaker helpt niet. De meldingen blijven verschijnen. 

Het kan dat de betreffende alarm-instelling ooit actief was op een oude Sonos Play:1 speaker die niet meer in mijn bezit is. 

Hoe krijg ik deze oude instellingen verwijderd? 

Gr., Ieg73

 

Zie je ze wel in de PC-app? Dan zou je ze daar kunnen verwijderen.


Nee, in de PC app zijn de alarmen ook niet zichtbaar. 

Ik vind het gek dat ik geen controle heb over de instellingen van mijn apparatuur. 

Ik vind het minstens zo gek dat er nauwelijks reacties zijn. Zit hier niemand van Sonos? Het lijkt alsof Sonos geen interesse heeft in de issues die spelen. Jammer is dat. 


Je hebt ook pas nu mijn wedervraag beantwoord; zonder een antwoord op die vraag is verder vragen vrij zinloos. Dit is overigens wel de eerste keer dat ik zo’n melding zie. Er was wel gedoe met alarmen, maar meestal was dat wel op te lossen via de PC-app.

Dit is een gebruikersforum waarop Sonos af en toe meeleest. Als je echt snel een antwoord wilt zou ik iets na de melding op je telefoon een diagnose maken via de app en dan bellen met Sonos.


Dank je. Ik ga ze bellen. 


Reageer