Vraag

Batterij Sonos Move

• 19 november 2019
  • 7 reacties
  • 286 Bekeken

Ik heb een vraagje over de batterij van de Sonos Move. Wanneer ik hem helemaal heb opgeladen en na een tijdje gebruik uitschakel met de knop aan de achterkant loopt de batterij toch leeg. Enig idee?

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dat doen alle batterijen, op langere of kortere termijn.

Een Sonos is overigens juist bedoeld om aan te laten staan, zodat hij altijd via wifi bereikbaar is.

Reputatie 7
Badge +2

Het 1x de knop in drukken zal de speaker in standby zetten, niet uit.

Als je de power knop 5 a 10 seconden ingedrukt zou houden, dan zet je het toestel pas uit, waarin de batterij ook niet verder zal leeglopen.

Als je de power knop 5 a 10 seconden ingedrukt zou houden, dan zet je het toestel pas uit, waarin de batterij ook niet verder zal leeglopen.

Was dat maar zo. Als ik de knop 5 seconden inhoud totdat je een bliepje hoort en de ledjes uit gaan dan houdt de batterij het max 7 dagen vol. langer echt niet. Zeer teleurgesteld in dit Sonos device. 

Reputatie 5
Badge +3

Gaat hij niet uit zichzelf aan zodat de batterij leegloopt? Zie dit topic: https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/sonos-move-randomly-turns-on-6831114

Reputatie 4
Badge +2

Was dat maar zo. Als ik de knop 5 seconden inhoud totdat je een bliepje hoort en de ledjes uit gaan dan houdt de batterij het max 7 dagen vol. langer echt niet. Zeer teleurgesteld in dit Sonos device. 

Laad je telefoon eens op en zet hem uit.

Na 7 dagen zet je hem weer aan.

Reken er maar op dat hij leger is zo niet leeg

Reputatie 5
Badge +3

Bij mijn telefoon niet hoor….

Reputatie 4
Badge +2

Bij mijn telefoon niet hoor….

Knappe telefoon :thumbsup_tone1::grinning:

Reageer