Vraag

Waarom blijft de muziek bij "La Première" hangen in een loop?

  • 20 December 2020
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Sinds deze morgen blijft de muziek op radiostation “La Première” hangen in een loop (een kerstliedje)??? Geen probleem op een ander radiostation, zoals: Eén of Radio21. Als meermaals last gehad met La Première”...ofwel vind hij het radiostation niet, moet je opnieuw instellen. Wat ik ook maar doe (herstarten, utp uit, zonder stroom zetten) of opzoek (niets bij Sonos of radiostation), niets veranderd aan de zaak, blijft hardnekkig een gedeelte van “jingle bells” herhalen….voor zot te worden :-(


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

En waarom post je dit op het Sonos forum??
Duidelijk een probleem dat bij de zender ligt.
Ik zou even contact met hen opnemen.

 

Zou ook kunnen, maar mij is het niet echt duidelijk of het een probleem bij Sonos is of het radiostation...dus daarom.

Reputatie 5
Badge +3

Sonos speelt af wat het aangeboden krijgt, dus denk dat je idd even bij de zender zelf moet zoeken.
:thumbsup_tone2:

OK, dank u. Ondertussen is het probleem door ongekende krachten verdwenen en speelt de zender terug normaal, vraag mij niet hoe of waarom !? Dat is misschien een kritiek aan mijn sonos (en aan al die soortgelijke black boxes)...er is geen foutenlog of history beschikbaar of zichtbaar.