Skip to main content

Wij hebben onze beam in 2019 gekocht maar sinds een poosje wil hij niet meer updaten en kunnen we er geen muziek meer op afspelen via de sonos app. Hij werkt nog wel met de tv.

Beetje weinig info om geholpen te kunnen worden of wilde je dit gewoon even kwijt.

Hoe verbonden met internet? Wat zie je wanneer je probeert te updaten? Wat is de laatste firmware? Welke app gebruik je S1/ S2? Zie je de Beam wel in de app? Wat heb je zelf al geprobeerd? Al contact gehad met Sonos? Ledlampje status?

Sorry, ik ben niet heel technisch.

Ik gebruik de sonos S2 app. Ik heb een One en een Beam. De One is nieuwer en geupdate.

Ze zijn via de wifi aangesloten.

Ze hebben het allebei gedaan, ik had ze gekoppeld zodat de muziek in de keuken en kamer tegelijk afgespeeld kon worden 

In de app staat dat de beam niet geregistreerd is, als ik op de i achter de opmerking klikt gaat de app de beam toevoegen en zegt dat er een update voor de beam is. Dys klik ik op updaten (omdat de bram anders niet werkt zegt de app).

Dan krijg ik een foutmeldin (1014) en moet het opnieuw proberen of de beam opnieuw opstarten. Dut heb ik beide gedaan maar elke keer krijg ik een foutmelding als ik de beam weer wil updaten.

Ik kan hem dus niet gebruiken om muziek af te spelen. Ik hoopte dat iemand me kon helpen.

Ik heb een aantal maanden geleden contact met sonos gezocht maar geen reactie gekregen. 

Dit schrijft Sonos. 
https://support.sonos.com/nl-nl/article/error-1014-when-updating-sonos

kom je er niet uit dan zou ik even bellen met Sonos. 

Dank je!

Reageer