Vraag

TuneIn

  • 9 December 2017
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Ik kan met de Sonos App op mijn pc TuneIn niet opstarten. ik krijg de melding 'Kan niet door muziek bladeren'. TuneIn kan ik wel rechtstreeks afspelen op mijn pc, dus probleem niet bij Firewall te zoeken ?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Dit kan nog steeds een firewall gerelateerd probleem zijn, als bijvoorbeeld de Sonos app specifiek geblokkeerd wordt. Maar het hoeft niet de firewall te zijn. In deze zou het het beste zijn als u telefonisch contact met ons opneemt zodat we met u mee kunnen kijken op uw PC:
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Ik verwijs naar onze communicatie met ref 171218-001281.
Door de feestdagen duurde het iets langer vooraleer ik op jullie tip kon reageren.
Intussen hebben onze software support mensen de DNS beveiliging instellingen aangepast, maar het probleem blijft.
Ik kan in TuneIn nog steeds niet ‘door de muziek bladeren’.
ook niet na de nieuwe update van deze week.

Graag advies.
Reputatie 5
Badge +2
Zijn nadat de DNS is ingesteld alle Sonos apparaten opnieuw opgestart? Anders houden ze de oude DNS instellingen in t geheugen. En wil je je software support mensen vragen of poort 80 open staat? Dit is de poort die Sonos nodig heeft voor internetradio.
We hebben nogmaals gecheckt : alle uitgaande connecties van Sonos zijn toegelaten. Alle toestellen heropgestart. Sonos app bijgewerkt. Nog altijd zelfde melding 'kan niet door muziek bladeren' !
Reputatie 7
Badge +2
Kom toch terug op wat mijn collega Nick verzocht,
Neem graag even telefonisch contact op.